Friday, June 12, 2009

sick


终于来到马六甲了,本以为多姿多彩的生活竟然在第一天就病倒了。。。独自病倒真的很不好受,超想回家的!!很感谢在我生病期间照顾我的朋友,不怕被我传染,也不怕我麻烦,无时无刻都照顾我,很感动!原来友情是这样的,以前的我太幼稚了!很抱歉让关心我的人伤心,我会加油的!
thanks tracy n all my fren who care about me!i will do my best n wont let u all worry again!thanks u care about me,n not scare about infection,n wont felt trouble coz everytime need to wake up n take care of me,sorry for bring so many trouble 4 u n sorry make u cant sleep at night!very very thank you~so when u sick also must call me ,so i can repay u !!but hope u wont get sick lal!!~~~
原来一个人在外生活是这样的!现在终于体会到了!!

No comments:

Post a Comment