Sunday, June 21, 2009

爱~

看着朋友向我述说她的烦恼,她的心声,很难过~距离太遥远了,两个人不适合,没安全感~爱情真的很恐怖,虽然另一个朋友告诉我爱情也有甜蜜过,但最后你也被伤透了心不是吗?
6月是那么的悲伤吗?同时知道4个人被爱离弃~而我只能站在远处观望,因为我不懂爱情,也害怕爱情!
朋友,不要再怪自己了,没勇气分手不是你的错,没勇气忘记不是你的错,没勇气靠近不是你的错,没勇气爱上也不是你的错,没勇气。。。不是我们的错~
爱是什么?为什么有人为它开心,为它难过~
请你别对自己做出什么伤害自己的事了,不要假装欢笑,不要因为我怕就在我面前开心,不要假装没事,不要假装不爱,不要假装什么也没改变,不要因为我再假装了,我会心痛,我会难过,因为对你不是毫无感觉!彼此加油吧~
dear frens,cant break up not u false,cant 4get not u fault,cant go near not u fault,cant love not u fault,all bcoz of we not enough courage,n timid is not our fault~
kylie,u told me love is sweet,but nw,u hurt by love too?
dun pretend everything is fine,dun pretend u r happy,dun pretend u not love,dun pretend everything still the same,dun pretend 4 me anymore~it will let me feel pain,will feel hurt too~
dear yin jie,u still gt me,dun cry again,call me,when u pain,i will always love u ooo!
dear kylie,u can tell me averything,im a good listener,love u too
dear kah lok,dun pretend u r strong,if u need me,call me everytime,love u ~
dear tracy,hope u gt well soon,i know u r super strong~love u too
dear all my angel,sorry i cant help u all.i can jz only stand there n look at u all,coz i scare love,n dun understand love,so i cant help u all,sorry,i had juz look hw pain u all,useless de me!!

No comments:

Post a Comment